30.05.2010

Îmi plac animalele


Eu sunt în clasa a III-a şi îmi plac foarte mult animalele. De când eram foarte mică am avut o pisicuţă şi anul trecut am primit cadou un căţel. Ele sunt animăluţele mele preferate şi răsfăţate.

Mai demult când Missy, pisicuţa, a fost bolnăvioară am fost cu ea la doctor. Atunci am aflat că pe doctorul de animale îl cheamă veterinar. Mi-a plăcut mult şi am văzut multe lucruri interesante acolo. Am văzut ce cuminţi stăteau şi aşteptau căţeii şi pisicuţele să le consulte doctorul sau să le facă injecţii ori să le dea medicamente.

Şi Missy a mea a fost foarte cuminte şi asculta tot, de parcă doctorul ar fi vorbit pe limba ei.

Şi de atunci m-am hotãrât cã mã voi face veterinar. Încerc sã fiu mereu atentã la animãluţele mele sã vãd dacã şi eu le pot înţelege şi dacã ele mã înţeleg pe mine aşa cum am vãzut la acel doctor. Probabil cã atunci când voi creşte voi putea şi eu sã "vorbesc" cu cãţeii, pisicile sau papagalii şi sã le fac bine când sunt bolnave.


Crina Vasilescu, clasa a III-a, Bucureşti

Niciun comentariu: