28.05.2010

Vreau să scriu poveşti

Îmi place foarte mult să citesc poveşti. Îmi imaginez şi văd în jurul meu ce descrie acolo autorul. Mă pun în pielea personajului principal şi îmi imaginez că eu sunt cel care face lucrurile din poveste. E foarte frumos. Şi cred ca mulţi copii fac la fel ca mine. Mi-ar plăcea ca şi eu când voi fi mare să pot scrie cărţi de poveşti pe care să le citească copiii din toată lumea. Aş vrea să devin un scriitor cunoscut la fel ca: Ion Creanga, Petre Ispirescu, Fraţii Grimm, Hans Christian Andersen.

Mama spune că nu există o şcoală specială unde să învăţ să devin scriitor. Tot mama spune că este foarte important să citesc mult şi să fac multe exerciţii de scris pe orice temă ca să pot să fiu scriitor când o să fiu mare şi să am idei pentru cât mai multe cărţi de poveşti. Sunt foarte nerăbdător să cresc şi să scriu poveşti cu roboţei şi maşinuţe, cu animale şi flori fermecate, cu Power Rangers şi Ninja şi cu alte personaje pe care o să le inventez eu.

Alin Popescu, clasa a IV-a, Brăila

Niciun comentariu: